22 lis 2016

Naturalnie na włosy!

Witam was bardzo serdecznie! Jesień to taki okres czasu, kiedy zdecydowanie mamy większą chęć na wszelkie zabiegi kosmetyczne. Z tego też powodu przychodzę do was dzisiaj z paroma przepisami na maseczki!
W 90% jestem pewna że te rzeczy macie u siebie w domu!



1 maseczka
Jest to odżywka która maksymalnie odżywi wasze włosy. Ja lubiłam ją robić najbardziej, kiedy dopiero to pofarbowałam włosy, aby nic się nie uszkodziło a zyskało maksymalnego odżywienia.

Okej, a teraz przejdźmy do składników
  • Jeżeli chodzi o podstawę to możecie tu użyć totalnie dowolnej odżywki do włosów którą macie w domu
  • Żółtko
  • Miód
  • Olej kokosowy
  • Oliwa z oliwek, bądź olej rzepakowy
Wszystkie te składniki dokładnie mieszamy, nakładamy na włosy, a następnie zawijamy z folie spożywczą i trzymamy na włosach co najmniej 30 minut.


2 maseczka 
Tą maseczkę nazywam olejową, gdyż w większości składa się po prostu z olejów. Na moje włosy działa dociążająco, a więc nie nakładam jej od nasady, a tylko na końce i połowę długości.

Składniki 
  • Olej makadamia
  • Olej kokosowy
  • Olej rzepakowy
  • Kakao - zwykłe, gorzkie
A następnie postępujemy tak jak w poprzedniej maseczce.


Peeling
Coś co odkryłam stosunkowo niedawno i coś co pokochałam. Świetnie odbija włosy od nasady, a także przedłuża świeżość włosów.

Składniki

  • glinka biała
  • glinka zielona
  • korund
  • wasza ulubiona odżywka
Peeling nakładamy na skórę głowy i trzymamy nie dłużej niż 15-20 minut.


Gliceryna
Jeżeli potrzebujecie szybko nawilżyć, a zarazem również dociążyć sobie włosy, jest na to bardzo prosty sposób. 

Składniki
  • Wasza ulubiona odżywka
  • Gliceryna
Mieszamy, wczesujemy we włosy, trzymamy koło 10-15 minut i spłukujemy!


Płukanka
O dobroczynnych właściwościach płukanek przyjdzie się jeszcze czas rozwodzić. Każdy z nas zna je myśle pod różnym względem, ale niestety zazwyczaj kojarzą się nam z farbowaniem. Otóż nie koniecznie!

Składniki
  • Kawa rozpuszczalna
Letnią kawą przepłukujemy włosy, totalnie po wszystkich zabiegach. Myjemy szamponem, nakładamy odżywke, a następnie robimy płukanke i niczym jej nie spłukujemy.
Ta płukanka ma za cel pobudzenie naszych cebulek do wzrostu, a także świetnie domyka łuski!


Zajrzyj po więcej

Kontakt - natalia.boryn@gmail.com






1 komentarz:

  1. Świetne pomysły! Na pewno je wykorzystam :) A tak a pro po, nie masz może pomysłu jak utrzymać wlosy caly dzień proste? Prostuje moje prostownica i w domu są idealne, ale kiedy wyjde na zewnątrz od razu zamieniam sie w pudla! I całe prostowanie na marne ;//

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)