4 lis 2016

Część Krajobrazu


Witam was bardzo serdecznie. Długa przerwa tu u mnie nastała. Niesystematyczność się wkradła. 
Ale może to i lepiej. 
Może jakąś nową wene złapałam i przyjdę z rzeczami jakich tu jeszcze nie było? 
Taka opcja jest niezaprzeczalnie, ale do tego wszystkiego potrzebna jest praca. 
I systematyczność.





Kiedyś posty pojawiały się tu co 3 dni, ale nigdy nie były to posty wymuszone. Zawsze były pisane z pełną pasją do tego i zamysłem z jakim chciałam. 
Jednak przez ostatni miesiąc - zresztą jeden z najpiękniejszych jesiennych miesięcy - miałam totalne wyczerpnanie do jakichkolwiek postów. Siadałam do laptopa i miałam tak zwaną pustkę w głowie. Żadne słowa nie były dobre. 
A chce żeby były dobre. 
Żebyś wychodził stąd myśląc ''kurcze.. dobrze pisze, czekam na więcej''. 
Ostatnie 5 miesięcy było dla mnie naprawdę przełomowe jeżeli chodzi o odkrywanie siebie i tego jaki tak naprawdę chciałabym obrać cel. 
Teraz mogę ze spokojem powiedzieć, że cel znam, a teraz powoli dążę do celu. 
Tworzę jednoosobowy spektakl. I taki spektakl chce tworzyć. 
Nie chcę powielać kopi. Nie chcę robić rzeczy, które robiło milion ludzi przede mną. Nie chce iść utartą ścieżka, taką jak idą wszyscy. 
Może to też dlatego do tej pory nigdy nie napisałam nikomu obs/obs. 
Chce, żeby to co robie trafiało do Ciebie. Nawet jeżeli będziesz tu tylko Ty jeden. 
Bądźcie sobą i dążcie do bycia sobą. Nie bójcie się robić nowych rzeczy. 
Bądźcie czymkolwiek zechcecie. 
Tylko proszę.. nie podążaj już tą utartą pewną ścieżką. 







A tu wam jeszcze dorzucę - tak ażeby się pochwalić - moją Hallowenową charakteryzację w tym roku. Nie obchodzę jakoś szczególnie tego święta, ale kocham charakteryzację. A czyż Hallowen nie jest do tego idealną porą? 



Zajrzyj po więcej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)