20 wrz 2016

Find your balance

To, że szkoła zabiera nasz czas wolny, przyjaciół, życie w internecie -słyszeliście już pewnie nie raz.
Ale czy rzeczywiście jest to prawda? 
Czy rzeczywiście musimy wybierać, pomiędzy rzeczami przyjemnymi dla nas, a edukacją?
Oczywiście, że szkoła zabiera nam sporo czasu, ale czy warto dla niej  rezygnować ze wszystkiego innego?



Trzeba znaleźć umiar. Własny balans.
We wszystkim należy znać umiar, nie ważne, czy chodzi o kupienie kolejnego pączka, wypicie kolejnego drinka na imprezie, czy też właśnie taką rzecz jak przyjaciół i pasję.
Edukacja jest ważna i to będę powtarzać zawsze i zawsze będę się tego trzymać.
Nieważne ile argumentów by mi ktoś podał, że nie jest, że można skończyć edukację na zawodówce - Szanuję Twoją opinię, ale ja jednak będę się trzymała swojej.
Anyway
Tak samo ważne są dla mnie przyjaźnie oraz hobby, czy też pasje. Bez tego nie umiem funkcjonować i ogółem uważam, że jeżeli ktoś umie - podziwiam.
Plan. Moim skromnym zdaniem coś, co zawsze pomaga w ogarnięciu 'życia'. Oczywiście nie ten przesadny plan, minuta w minute, godzina w godzine, a kiedy coś pójdzie nie tak, siedzicie załamani.
Chodzi mi o ten normalny plan.
Tego się muszę nauczyć do czwartku, tamten projekt mam do piątku, w międzyczasie lekcje ogólne - więc rozciągam w czasie.
W sobote urodziny koleżanki, więc fajnie będzie do niej wpaść, dawno też nie spędzałam czasu z rodziną - a więc wpadnę i do nich, czy też wypiję z nimi kawę,
W przerwach od nauki wystukam tu parę słów, czy też pójdę postukać w inne klawisze.
Wieczorem wycziluje, bo przecież nie da się żyć na wiecznej spinie, więc może nadrobię youtuby, posłucham nowej płyty (tu nazwa nowej płyty) , czy też odetnę się od tego wszystkiego i poczytam książkę?

Wiem, że to może tylko brzmi tak prosto, a wcale proste nie jest - uwierz wiem.
Ale staraj się. Staraj się znaleźć swój własny balans.




Zajrzyj po więcej

Kontakt/Współpraca - natalia.boryn@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)