16 sie 2016

Not everyone will like you

Wypełnij Ankiete! - KLIK



Ile razy obserwowaliście sytuacje, w której ktoś na siłę chciał wkręcić się do jakiejś grupy osób, przypodobać się chłopakowi/dziewczynie, bądź ile razy sami byliście w takiej sytuacji? 
Ile razy baliście się zrobić coś głupiego, bądź coś źle, bo baliście się, że ktoś może przestać was lubić? 
A ile razy za wszelką cene staraliście się zrobić wszystko, aby wszyscy was lubili?  



Iskierki nam lecą z głowy, gdy czubi się obca banda. Choć w sumie to ich nie znamy. Nie lubią nas? No to skandal


 Odpowiedź : Nie raz.
Moja odpowiedź również brzmi nie raz. 
I mimo iż jestem młoda i tak też się czuję - w sumie nie znam osoby, która czuje się staro mając lat 16, ale pomijając - śmiało mogę przyznać, że na dłuższą mete to nie ma sensu. Nigdy nie przypodobamy się wszystkim. Możemy próbować.. ale po co? 
Jak często widzicie ludzi, którzy mają sporo znajomych? Co wtedy myślicie? 
Ale czy kiedykolwiek zastanawialiście się i analizowaliście zachowanie tej osoby? 
Najczęściej stara się ona wpasować do każdej grupy, więc przy każdej z tych osób zachowuje się totalnie inaczej. 
Nie wyciągajcie wniosków, że nie warto jest mieć wielu znajomych. 
Nie mówie tutaj o fałszywości, bo to odrębny temat, a o tym, że ta osoba nie ma nigdy w pełni jak poczuć się sobą. 
Nie wszyscy nas będą lubić. Ba! Wiele osób będzie tylko udawało, że nas lubi! 
Ale czy jest to powód żeby się zamartwiać i zastanawiać co zrobić, aby wszyscy nas kochali? 
Otóż nie. 
Korzystajmy z życia i bądźmy sobą. 
Nie lubią  nas?  No to skandal.

 






Zajrzyj po więcej 


Kontakt/Współpraca - natalia.boryn@gmail.com


5 komentarzy:

  1. Prześliczna bluzeczka ;)
    Poklikasz mi w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/sammydress-and-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiele czasu spędziłam na myśleniu o tym, czym zawiniłam niektórym osobom, które kopały pode mną duuuże dołki kilka lat temu. Teraz rusza mnie to nadal, ale już chyba w mniejszych stopniu. Piękna bluzka! Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci że kiedy ja czytam blogi osób młodszych ode mnie, czuje się staro, a mam dopiero 19 lat!
    Nienawidzę osób które na siłę udają kogoś kim nie są, aby się komuś przypodobać... Znam tyle takich osób, i niestety miałam z takimi osobami wiele razy styczność...
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)