4 sie 2016

Mój pierwszy raz : Em Nail - recenzja

Wypełnij Ankiete - KLIK


Witam was bardzo serdecznie! Dzisiaj przychodzę do was z recenzją zestawu do hybryd z firmy Em Nail. 
Z góry też mówię, że post nie jest sponsorowany, a teraz przejdźmy do postu recenzji.




W zestawie otrzymujemy lampę, 7 lakierów (baza+kolory). Zestaw do skórek (olejek i preparat zmiękczający), primer, dwa pilniczki, dwa patyczki, wzornik, cleaner, aceton i waciki bezpyłkowe. 
Moim zdaniem jest to dość obszerny zestaw, jak na 150 zł, no ale co z jakością? 


Preparat i oliwka do skórek jest świetna, choć wiadomo, że zbędna, bo można zamiast tego użyć zwykłego kremu do rąk, ale mimo to te dwa produkty na duży plus. 
Jeśli chodzi o baze i top - jest to jeden i ten sam produkt, ale nie traci on swoich właściwości.
Lakiery jasne mają słabe krycie, więc 3 warstwy to minimum, natomiast lakiery ciemne wyglądają ładnie już po pierwszej warstwie. 
Ogółem zestaw oceniam na plus i na pewno będę powiększała swój zestaw lakierów o lakiery z tej firmy! :) 


Moje pierwsze hybrydy trzymały się 5 dni, ale powodem nie są produkty, a sposób wykonania. Pierwszy raz nie byłam jeszcze w tym aż tak obeznana i dzisiaj wykonałam je po raz drugi - zdecydowanie dokładniej. 
A to jak się będą trzymać możecie się dowiedzieć na moim snapie - natalia0122.
A u dołu przedstawiam wam moje 6 startowych lakierów. 


2 komentarze:

  1. Loł taki obszerny zestaw i tylko 150zl ;o Oby lampa się szybko nie zepsula :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar sobie kupić zestaw startowy, ale z semilaca, bo boję się, że tańszy mnie uczuli ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)