7 sie 2016

Faking Confidence

Wypełnij ankiete -  KLIK!


Witam was bardzo serdecznie! Jak się macie?
Na blogu ostatnio były spore przerwy w postach, ale wynikało to oczywiście z moich wakacyjnych wyjazdów, na których miałam problem z publikowaniem postów, ale już wracam!
So.. let's read




Pewność siebie. Każdemu z nas te słowa mogą się zdecydowanie inaczej kojarzyć. Jednym jako cecha pozytywna, drugim jako totalnie negatywna, świadcząca tylko o byciu cwaniakiem. 
Jakie jest moje zdanie na ten temat? Pewność siebie to zdecydowanie cecha pozytywna, którą każdy - bez wyjątku - powinien posiadać. Czy ja ją w pełni posiadam? Nie, ale na pewno jest większa niż rok temu. 
Udawana pewność siebie jest pierwszym krokiem do prawdziwej pewności siebie. Takie słowa kiedyś przeczytałam i .. zaczęłam się stosować. To, że życie zaczyna się kiedy przekraczamy granice naszej ''comfort zone'' to tekst tak oklepany, a zarazem tak prawdziwy, że tylko ten kto się stosuje faktycznie przyzna mu racje. W tym ja. 
Pewności siebie również trzeba się nauczyć. Ale nie mylmy cwaniactwa z pewnością siebie. 
Na początku możemy tylko udawać, grać, bawić się trochę w aktora, ale z czasem zauważycie, że ta udawana pewność siebie już nie jest udawana! :) 








Zajrzyj po więcej 
INSTAGRAM/TWITTER/TUMBLR/SPOTIFY/PORTOFILIO

Kontakt/Współpraca - natalia.boryn@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)