2 lip 2016

What do I need now?


Jak już pewnie wszyscy z was zauważyli - mamy wakacje. Ja te wakacje odczuwam dopiero teraz, kiedy to już wiem, jak wygląda moja sytuacja związana ze szkołą do której się wybieram.
Oficjalnie mogę powiedzieć, ze od września czeka mnie zupełnie nowe miasto :) 


Za dokładnie 8 dni wyjeżdżam na wakacje do mojej ukochanej nadmorskiej miejscowości - Łeby. Plaża, słoneczko, małe miasteczko, port - coś co mi się już marzy od dłuższego czasu. Ale nawet będąc w domu zawsze też staram sobie tak wygospodarować czas, aby naprawdę do roku szkolnego wypocząć na maksa. Szczególnie teraz kiedy to pójdę do zupełnie innej szkoły i gdzie czeka mnie naprawdę sporo nauki. Staram się też nie narzekać na pogodę i korzystać z każdej, ale nie ukrywam, że najbardziej cieszy mnie wtedy kiedy jest słoneczko, mogę wskoczyć w strój i lecieć się opalać oraz kąpać w basenie.
Życzę wam wszystkim, abyście spędzili dobrze te wakacje i naprawdę dobrze odpoczęli przed rokiem szkolnym, a wszystkim, którzy jeszcze czekają na wyniki odnośnie szkoły - aby czas do tego wam szybko minął, a także żebyście się bez problemu dostali! :)






N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Kontakt / Współpraca : natalia.boryn@gmail.com

1 komentarz:

Podziel się swoją opinią :)