5 lip 2016

Sleep under the stars


Witam was bardzo serdecznie! Mam nadzieję, że wakacje mijają wam równie udanie co mi :)
Już za 3 dni będę wypoczywała na cieplutkim piasku, a póki co wypoczywam w domu - głównie na tarasie :)


 Jest to kolejny z tych postów bardziej ''co u mnie'', ale wydaje mi się, że taka luźniejsza forma fajnie wpisuje się w wakacje. Ale spokojnie, nie odeszłam od postów z moimi wywodami na dany temat :)
Pewnie część z was pamięta jak tu wspominałam o siedzeniu do późna wieczorem - i tak też czynie!
Wakacje zaczęłam bardzo koncertowo, poczynając od Krakowskich wianków, do Openera - niestety przed ekranem komputera, ale oczywiście koncerty moich ulubionych wykonawców zostały obejrzane! Wielu z nich grało dość późno w nocy i można by rzec, że do rana - nie ukrywam, bardzo mnie to cieszy, bo bardzo lubię siedzieć nocą, a chodzić spać nad ranem.
Teraz bardzo czekam na każdą noc w którą mogę posiedzieć na tarasie, albo wręcz tam spać. A już totalnie marzy mi się spanie na ogrodzie w hamaku, bądź też namiocie - nie przepadam za namiotami, ale na podwórku jak najbardziej.
Pamiętajcie, że mamy dwa miesiące, żeby jak najlepiej wykorzystać je do przebywania na świeżym powietrzu, czy też do zasypiania nad ranem, więc korzystajcie kiedy tylko macie okazje!






Zajrzyj po więcej : 
INSTAGRAM/TWITTER/TUMBLR/SPOTIFY/PORTOFILIO

Snapchat - natalia0122
Kontakt/Współpraca - natalia.boryn@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Dawno nie byłam na koncercie . Sama bym się wybrała na jakiś fajny , a najlepiej to mojego ulubionego wykonawcy. Jeśli chodzi o leżenie na hamaku w ogrodzie to tez uwielbiam i do tego koktajle owocowe oraz dobra książka wymarzony spędzony czas.
    Świetne zdjęcia kochana i pozdrawiam


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam na koncercie . Sama bym się wybrała na jakiś fajny , a najlepiej to mojego ulubionego wykonawcy. Jeśli chodzi o leżenie na hamaku w ogrodzie to tez uwielbiam i do tego koktajle owocowe oraz dobra książka wymarzony spędzony czas.
    Świetne zdjęcia kochana i pozdrawiam


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się doczekać kiedy wyjadę nad morze! :)

    Z pasją do życia Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się właśnie jak najlepiej wykorzystać te 2 miesiace :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)