28 cze 2016

Trochę zmian

Bloglovin

W życiu każdego z nas przychodzi taki moment kiedy czujemy, że powinniśmy coś zmienić. 
Za mną chodziło to już od dłuższego czasu - szczególnie jeśli chodzi o bloga. Motywacją stało się dla mnie pewne wydarzenie w moim życiu - w zasadzie nawet dwa, ale związane z jedną i tą samą osobą. Myślę, że jeszcze nie raz tutaj o tym wspomnę, więc teraz nie przedłużając po prostu powiem co się zmieniło i na co teraz możecie wchodzić, ponieważ stare profile - czy też pod inną nazwą już nie istnieją. 

Nazwa bloga


Zaczynałam tutaj jakieś 3 lata temu pod nazwą tacokochazmiany - ale ta nazwa to był totalny przypadek. Dlatego teraz przychodzę z moim imieniem z podwojoną literą na końcu i nazwiskiem. Prosto, ale jakże poważnie - nieprawdaż? 

Instagram
Może niektórzy z was kojarzą natalia0122 - kolejny przypadek. 
Tak więc, jeżeli ktoś lubił przeglądać profil - nazwa się zmieniła, a jeżeli ktoś chce sobie zaobserwować - zapraszam, nie gryzę :) 

Twitter
Tutaj zmiany największe, ponieważ założone zupełnie nowe konto - nataliaaofc. Tutaj wszystkie nowości związane z blogiem, plany na posty, tutaj też można zapytać - zresztą jak wszędzie :) I o wszystko. No moze poza obs/obs :) 
Oczywiście stare konto nadal istnieje, ale jest ono bardziej prywatne i raczej wzmianki o blogu się tam pojawiać nie będą :) 

Tumblr


Nazwa tumblra to nadal natalii245 - i póki co mi to nie przeszkadza. 
Tutaj zapraszam was po parę inspiracji, czy też popatrzenia sobie na jakieś ładne zdjęcia, dzięki którym może coś w was tchnie - jak to często ma miejsce w moim przypadku :) 

Snapchat 


Takie troche dayli. Chwilowo zawieszony. Ale wrócę :) 

Spotify



Gdyby ktoś chciał wiedzieć czego słucham poza kawałkami, które zawsze daje w postach. Albo szukał jakieś muzyki. Nawet dobrej. Zapraszam :)

Także to by było na tyle z tych nowości, 
No i do zobaczenia w lipcu. 
Mam nadzieje w lepszych postach niż do tej pory.
!Zostawcie linki do siebie w komentarzu! 
See you.

8 komentarzy:

  1. Widzę, że sporo zmian u ciebie zaszło.
    Świetny pomysł, ze zmienieniem nazwy bloga, myślę, że ja swoją też kiedyś zmienię na moje imię i nazwisko. :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nowa nazwa bloga jest o wiele lepsza, ponieważ budzi większe zaufanie.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są ważne, w Twoim przypadku zmiana nazwy bloga to ogromny plus :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY TUMBLR :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zazdroszczę, że masz taką motywację do tych zmian :) ja jestem na to za leniwa...

    +zapraszam: st3laa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa nazwa bloga zdecydowanie jest lepsza ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są każdemu potrzebne! Ja też zmieniłam wszystko rok temu. A link do bloga nareszcie z alekssandrassss przeszedl na aleksandra-rutana, co jest dla mnie największym osiągnięciem ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany zawsze są potrzebne! :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)