16 cze 2016

Parents


Rodzice. Nieodłączna część życia większości osób. Wychowują, uczą, ale często też nawet nieświadomie krzywdzą własne dziecko. 


Ile razy gdzieś na ulicy, w sklepie, czy też innym miejscu widzieliście paniczne zachowanie rodziców wobec dziecka, które się przewróciło?
A ile razy widzieliście paniczne zachowanie wobec swojego prawie dorosłego dziecka? 
Rozumiem, że każdy rodzic się martwi i chce dla swojego dziecka jak najlepiej. 
Rozumiem też, że można być przewrażliwionym na punkcie swojego dziecka. 
Ale czy my jako dzieci swoich rodziców nie powinniśmy w końcu powiedzieć im stop? 
Wiele pomysłów rodziców, nam się nie podoba, ale je akceptujemy. Oczywiście to jest dobre, ale nie w momencie, kiedy wiemy, że sami sobie robimy krzywdę - np. w momencie kiedy zawsze chcieliście iść do liceum plastycznego, ale rodzice wam wmawiają, że nie, lepiej idź na bio-chem i zostań lekarzem. 
Dobre relacje z rodzicami naprawdę warto mieć, ale warto też mieć swój rozum i swój pogląd na świat. I kiedy wam na czymś zależy, wiadomo możecie sugerować się zdaniem rodziców, ale to ostateczna decyzja powinna zależeć od was. 



N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Kontakt / Współpraca : natalia.boryn@gmail.com

2 komentarze:

  1. Świetny post I powiem Ci ze przechodzę to samo po ponieważ poszłam na studia które w żaden sposób mi się nie podobają , ale presja rodziców spowodowała , że nie miałam swojego zdania . Żałuję bardzo bo chciałam iść na pedagogikę.
    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się. Czas dorosnąć i nabrać odwagi, żeby przeciwstawić się rodzicom ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)