24 maj 2016

Tarasowy zestaw



W taką pogodę, jaką chociażby widzicie na dzisiejszych zdjęciach, aż żal siedzieć w domu. W taką pogodę najczęściej zabieram swój zestaw, który wam dzisiaj przedstawię i lece wypoczywać, czy też uczyć się na świeżym powietrzu przy słoneczku!


Podstawą w tak gorący dzień jest oczywiście kapelusz! Lub też inne nakrycie głowy, czy poprostu związane włosy. U mnie najlepiej sprawdza się właśnie kapelusz!




Podstawą jest też picie, czy to lemoniada, sok, milkshake, czy poprostu zwykła woda z miętą i lodem - bez znaczenia, ważne żeby było. 

  
Form rozrywki jest tak wiele, że bez problemu możecie w nich przebierać. Od książek, po telefon, laptop, gitare, czy - często w moim przypadku - lekcje, czyli akurat moja najmniej ulubiona forma rozrywki.




Czym by było wylegiwanie się na tarasie, bez jakiejś przerwy na opalanie? O produktach do opalania pojawi się za niedługo osobny post, natomiast na chwilę obecną na takie pierwsze opalanie, poza filtrem polecam również balsamy przyśpieszające opaleniznę! :> 





N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Kontakt : natalia.boryn@gmail.com

3 komentarze:

  1. Używałam również tego balsamu i byłam bardzo zadowolona :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, na takim tarasiku przy dobrej pogodzie wszystko robi się lepiej!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam telefon! :D
    Uwielbiam czytać na dworze w taką pogodę! ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)