15 maj 2016

Sunny Mornings


Każda pora roku charakteryzuje się dla mnie czymś specyficznym, czymś co występuje tylko podczas tej jednej pory roku. Jest to coś co wyróżnia ją spośród innych.


Jeżeli chodzi o wiosne to z całą pewnością są to poranki. Specjalnie z tego powodu moje łóżko jest przedstawione tak, aby budziły mnie delikatne wiosenne promienie światła. 
Wreszcie w pokoju jest jasno, ciepło, a na zewnątrz możecie wyjść bez jakiejkolwiek kurtki.
Mimo iż jestem osobą, która poranków nie znosi, oczywiście z tegoż powodu, co większość - wczesne wstawanie. 
Mimo to naprawdę wiosna i jej poranki potrafią nam wpoić od rana solidną dawkę energii! :>



N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
TUMBLR/INSTAGRAM/TWITTER/VINTED

Snapchat : natalia0122
Kontakt : natalia.boryn@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię takie przyjemne wiosenne poranki, idealnie to pokazałaś na zdjęciach ! :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak wiosene poranki dodają energii
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne poranki ❤ tak mio się je czyta 👌 w końcu najświeższy umysł jest o poranku 👌
    Zapraszam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie poranki wiosna
    Zapraszam do siebie www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Chyba wszyscy kochamy takie poranki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Wybrałaś akurat taki kąt w swoim pokoju, który najbardziej mówi mi ,,patrz, tu jest wiosna!" :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)