30 maj 2016

Milkshake!


Lato kojarzy nam się oczywiście z zimnymi napojami. Właśnie dzisiaj przychodzę dla was z najprostszym, najszybszym i przesmacznym przepisem na milkshake'a! 


Do wykonania potrzebujecie : 
Lodów - o wybranym przez was smaku
Szklanka
Słomka
Łyżeczka cukru
Mleko


Zaczynamy od wrzucenia do szklanki gałek lodów. Akurat na taką szklankę idealna ilość to cztery gałki. 


Następnie zalewamy lody mlekiem. Ilość oczywiście na oko. Ja nalewam tak, aby zostało mi miejsce, żebym mogła spokojnie wymieszać i żeby mi się nie wylało :) 


Przedostatni krok to wsypanie łyżki cukru! 


I ostatni krok : Zamieszanie wszystkiego, lub zmiksowanie. Ja jednak wybieram sposób dla leniwych i po prostu mieszam słomką! 


I gotowe! Jak sami widzicie przepis bardzo prosty i bardzo szybki.
Smacznego! ♥

N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Kontakt : natalia.boryn@gmail.com

1 komentarz:

Podziel się swoją opinią :)