21 maj 2016

Go to sleep


Niewyspani, zmęczeni po szkole, a przed nami piętrzące się obowiązki. Kawa, napoje energetyzujące, tylko po co?


Często, można by rzec, że prawie codziennie zdarza mi się zasnąć po szkole. Oczywiście rano jestem w pół wyspana, gdyż nie zasypiam za wcześnie, a więc kiedy przyjde ze szkoły jestem niczym chodzące zombie. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest właśnie sen! Krótka, góra 30 minutowa drzemka, potrafi zadziałać lepiej niż jakieś energetyki czy kawa. Po takiej drzemce wstajecie, jesteście wypoczęci i gotowi do dalszego działania! 
Tak więc, jeżeli jesteście poprostu zmęczeni i nie macie na nic siły, wyciszcie telefon połóżcie się i zdrzemnijcie się! 







N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
TUMBLR/INSTAGRAM/TWITTER/VINTED


Snapchat : natalia0122
Kontakt : natalia.boryn@gmail.com

3 komentarze:

  1. Ja mam zawsze problem by zastosować takie drzemki i wstaje po nich jeszcze bardziej znużona
    Bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam i obserwuje ,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)