12 kwi 2016

Czerwone szminki



Dzisiaj przychodzę do was z typowo kosmetycznym postem, dotyczącym szminek. Pokażę wam dzisiaj swatch-out czerwonych odcieni - z firmy Avon, a także dorzucę opis danej szminki.



Avon Color Trend - Rich Ruby

Najjaśniejszy odcień czerwieni w mojej kolekcji. Dość często mieszam ją z pomarańczową szminką i wtedy wychodzi śliczny, zdecydowanie delikatniejszy odcień od tego. 
Trwałość tego produktu zaliczam zupełnie na plus!




Miss Sporty - 058 / Malaga

Delikatnie ciemniejszy odcień od poprzedniczki. Jest to bardzo elegancka czerwień i bardzo trwała szminka. Ciężko ją zmyć nawet produktami do demakijażu, bo wtapia się w usta.




Avon Ultra Beauty - Eternal Flame

Zamawiając tą szminkę liczyłam na ciemny bordowy kolor, niestety przyszedł jaśniejszy niż się spodziewałam, ale nadal uważam że jest to śliczny odcień. Przy okazji jeśli znacie jakąś bordową szminkę to polećcie mi w komentarzach! 
Jeżeli chodzi o jej trwałość to nie jest jakaś super wyjątkowa.




Avon Matowa Szminka True Color - Red Supreme

Tak jak mówi nazwa, czyli doskonała czerwień - faktycznie jest to doskonała, bardzo elegancka czerwień. Jest to moja już druga szminka matowa z Avon'u i jestem zachwycona! 
Trwałość na plus, mat na plus, rozprowadzanie na plus i ta unikatowa kremowość!

Avon Zmysłowa Przyjemność - Plum Verbena

Jedna z moich ulubionych czerwonych szminek. Jest ciemna, ale jednocześnie bardzo ładnie wpada w czerwony kolor. Myślę, że jej nazwa, czyli śliwkowa werbena idealnie tu pasuje :) 
Dodatkowo rozprowadza się jak masełko, trochę gorzej tu niestety z trwałością.




Avon Zmysłowa Przyjemność - Chocolate Rose

Czekoladowa róża, zdecydownie idealnie dopasowana nazwa! Jest to szminka z pogranicza ciemnej czerwnieni, a czekoladowego brązu, więc sami widzicie, że nazwa tutaj idealnie pasuje! 
Jeżeli chodzi o trwałość to tak jak z powyższą, jest ona dość mała. 



 N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

ZWRÓĆ UWAGĘ NA BANER PO PRAWEJ STRONIE! ♥
LUV♥





4 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza pomadka
    uwielbiam czerwień na ustach
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon ma przepiękne szminki/pomadki gdyby jeszcze popracowali nad trwałością byłoby idealnie ;) sama posiadam kilka kolorów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie miałam zamiar klupić ale szukam bardziej matowych szminek a w katalogach było napisane że błyszczące Właśnie na twoich ustach tak nie wyglądają i chyba jednak sie skuszę :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego bloga http://karrrblog.blogspot.com/
    Jeśli miałabys chwilkę proszę kliknij w te linki mam nadzieję że nie będzie to dla ciebie problem :) klik
    Klik

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)