18 kwi 2016

Birthday Girl!


16 lat. Dla niektórych mało - czyli dla mnie, dla niektórych to dużo - czyli dla 9 letniej wersji mnie. 16 urodziny spędzone dość w stresie, ponieważ to właśnie dzisiaj napisałam pierwszą część egzaminu gimnazjalnego!


Zacznę od kwestii, że wcale, a wcale nie czuję tego, że mam 16 lat. Chyba czułam się bardziej dorosła jako 14 latka, niż teraz. Ten wiek już do czegoś zobowiązuje - szczególnie do pierwszego ważniejszego wyboru - liceum (albo technikum). Pierwsze egzaminy, które będą się liczyć, pierwszy wybór, poważny wybór, który często też łączy się z przeprowadzką do innego miejsca, a mamy dopiero zaledwie 16 lat.
Ale odbiegając teraz do rzeczy luźniejszych..
Przez te 16 lat zmieniłam się diametralnie, a pewnie do 20 urodzin zmienie się jeszcze bardziej. Przede mną teraz najlepsze nastoletnie lata - bo w końcu już jestem PRAWIE dorosła - co mnie cieszy, bo do dorosłości mi się jeszcze nie śpieszy :)
Mój sposób bycia, muzyka którą słucham, mój sposób ubierania, czy nawet pisania postów zmienił się do tego momentu w którym jestem o 180 stopni - i dobrze. Nie byłabym zadowolona, gdybym napisała tutaj, że od ostatnich urodzin nic się u mnie nie zmieniło.
Od chociażby ostatniego roku zmieniło się dużo. Rozwinęłam wiele pasji, a także rozwinęłam swój charakter - dość znacznie i najważniejsze - zrozumiałam jak ważne w życiu są pewne osoby, a jak ważne niektóre się tylko wydają. Nie twierdze tutaj, że teraz jestem znawcą w tych sprawach, ale na pewno o wiele sytuacji mądrzejsza.
A co jeżeli chodzi o idoli i muzyke? O tym mogłabym się godzinami rozwodzić. Dość mocno dotarły do mnie słowa ''z idola się nie wyrasta, z idolem się dorasta''. Kiedy trzy/cztery lata temu mama mówiła do mnie ''za chwilę zapomnisz o tym wszystkim.. zajmij się czymś pożytecznym'' prawdopodobnie nigdy nie przypuszczała, że ich muzyka będzie dalej leciała w moich głośnikach, a moje pieniądze będą przeznaczane na koncerty moich właśnie tych idoli o których to miałam zapomnieć. Zresztą to samo mówiła o blogu..
Anyway!
Przede mną - jak to się mówi - całe życie. Zaczynam kolejny rok. Kolejny rok pisania mojej własnej historii, tym razem jako ''już'' 16 letni człowiek.
See ya







N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
TUMBLR/INSTAGRAM/TWITTER/VINTED

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


ZWRÓĆ UWAGĘ NA BANER PO PRAWEJ STRONIE! ♥
LUV♥


2 komentarze:

  1. Wyglądasz na przynajmniej 18-stkę!
    Wszystkiego najlepszego! ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmień wiek na pasku bocznym, tam nadal jesteś 15! Spóźnione wszystkiego najlepszego i powodzenia na jutrzejszych egzaminach bo dzisiejsze już się chyba kończą. Trzymam kciuki żeby wyniki były okay! x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)