16 mar 2016

Workout Motivation


Witam was w połowie marca! Właśnie.. w połowie marca. Zapewne wiele z was miało postanowienie noworoczne o rozpoczęciu ćwiczeń, a jeżeli nie to pewnie wielu z was chciałoby mieć swoje wymarzone ciało na wakacje. Przypominam że do ich rozpoczęcia już rzut beretem! 
A więc najwyższa pora, aby rozpocząć coś działać. Dlatego też dzisiaj przychodzę do was z postem motywacyjnym, którym myślę że zachęcę was do ćwiczeń i zdrowego odżywiania! :>
Jeszcze chciałabym zwrócić waszą uwagę na baner, który widzicie po prawej stronie! Wejdźcie, załóżcie konto, zróbcie zamówienie i cieszcie się butami w świetnej cenie i jakości! :>
A teraz zapraszam do inspirowania się: 












N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

ZWRÓĆ UWAGĘ NA BANER PO PRAWEJ STRONIE! ♥
LUV♥

6 komentarzy:

  1. Inspiracje bardzo pomocne! Pora wziąć się w garść!

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywujący i inspirujący post :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje, aż miło na nie popatrzeć :)
    dla mnie są wielką motywacją, sama zaczęłam ćwiczyć
    i lepiej się odżywiać, idzie mi to coraz lepiej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje... ale... przecież raz chyba dodałaś post ze zdjęciami i tam widać było twój brzuszek! Chudziutki i zgrabny! :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ja właśnie zbieram teraz mase, bo mam niedowagę i za niedługo zacznę rzeźbić :>
      Ale dziękuję i miło że pamiętasz ♥
      Luv ♥

      Usuń
  5. Ja chociaż jestem w ciąży to staram się dbać o siebie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)