19 mar 2016

Things to start doing!


Dawniej na blogu, kiedy pojawiał się taki nagłówek mogliście znaleźć spis rzeczy, które ja wam wielce polecam do robienia, podczas kiedy ja sama wykonywałam może jakąś tam cząsteczkę. Ale dzisiaj przychodzę do was z postem, w którym opisuję wam rzeczy, które naprawdę warto zacząć robić częściej - i opowiadam wam o tym jako osoba, która już przetestowała to na sobie.


Zasypiaj wcześniej
Dużo jest postów o tym jak lubię siedzieć wieczorami i faktycznie tak jest, ale tylko wtedy kiedy następnego dnia mogę sobie pospać do tej godziny, kiedy to obudzę się z własnej woli i poczuje ze jestem wyspana. Natomiast jeżeli jest to szkolny dzień, czy po prostu następnego dnia muszę wstać wcześniej, nie siedzę na upartego do 3 nad ranem, tylko idę spać wcześniej. Tu również zauważam efekty na mojej cerze, która jest właśnie bardziej wypoczęta, a także o poranku, kiedy wiem że spałam te pełne 8 godzin czuję się o wiele bardziej energiczna i zdolna do jakiegokolwiek działania. 

Nie porównuj się do innych
Od kiedy wyzbyłam się tego porównywania do innych, stwierdziałam, że o wiele lepiej współpracuje mi się z samą sobą. Kiedy porównuje się do pracy innych, rozwijam się tak, aby dążyć do ich doskonałości. Kiedy natomiast naprawiam swoje błędy, porównuje samą siebie (np. posty sprzed pół roku, a teraz) mogę się w pełni rozwijać. 

Zacznij ćwiczyć yoge, albo inne odprężające ćwiczenia
Jakiś rok temu, może trochę więcej nigdy bym nie powiedziała że zacznę ćwiczyć yoge, czy inne ćwiczenia, które mają na celu odprężyć i zrelaksować. Wolałam te po których nie mogłam wstać z podłogi. Teraz kiedy mam sporo stresu i zabiegania, zdecydowanie bardziej wolę wykonać ćwiczenia, które nie męczą, a własnie rozciągają - szczególnie pomocne, kiedy przez pół dnia siedzicie skuleni - oraz odprężają. 

Noś to co lubisz i jak lubisz
Zauważyłam że wiele osób nie włoży tego tam i w tym nie pójdzie, bo ludzie krzywo spojrzą, bo to bo tamto, nie kupie tych butów bo dziewczyna z klasy z94 ma takie same. Ja od pierwszej gimnazjum miałam na to totalnie, mówiąc brzydko, wylane. Potrafiłam chodzić w jakichś błękitnych bluzkach do leginsów w panterkę, bo uważałam że wyglądam w tym świetnie. I to jest właśnie to. Jeżeli czujecie, że wyglądacie w czymś dobrze i to wy czujecie się w tym dobrze - noście to. 
Nieważne czy wygląda to dla reszty społeczeństwa kiczowato, czy zbyt elegancko, czy zbyt wyzywająco.

Przebywaj na świeżym powietrzu
Od kiedy zaczęłam bardziej zawzięcie prowadzić bloga, przykładać się do postów, zdjęć, zaczęłam też więcej czasu spędzać właśnie na świeżym powietrzu. Zauważyłam wtedy że każda pogoda ma w sobie urok. Czy to niesamowite zimno od którego marzną ręce tak że nie jesteście w stanie złożyć statywu, czy to ciepły powiew wiatru w styczniu, każda pogoda ma urok. I jacy pełni energii jesteście kiedy wrócicie do domu po dotlenieniu się. 

Pij dużo wody


Nie mam chęci, ani czasu aby codziennie wynosić plastiki z mojego pokoju, dlatego czynie to co dwa tygodnie kiedy to mam akurat spory karton, po kosmetykach z avonu, w którym mogę je wynieść. Ostatnio butelek po zwykłej wodzie było około 15. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem uzależniona od wody. I mogę też śmiało powiedzieć, że najbardziej widzę efekty jej picia właśnie na skórze i na cerze. O wiele łatwiej jest mi się pozdbyć trądziku, a suche miejsca powstałe na mojej skórze znikają. 







N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
TUMBLR/INSTAGRAM/TWITTER/VINTED

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


ZWRÓĆ UWAGĘ NA BANER PO PRAWEJ STRONIE! ♥
LUV♥


7 komentarzy:

  1. Jesteś prześliczna:) Świetne rady ja muszę zacząć wcześniej chodzić spać.
    Zmieniłabym tylko czcionkę bo jest słabo czytelna:(
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne rady, do wielu sie stosuję :)
    Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuję!
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu też jestem uzależniona od wody i wypicie 2l dziennie nie jest dla mnie problemem :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chodze spac o 21:30 jak zdaze wszystko odrobic, haha :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia!:) ja niestety chodze pozno spac, bo nigdy się inaczej nie wyrabiam... A z piciem większej ilości wody ciagle walcze i idzie mi coraz lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)