31 mar 2016

New Boyfriend


Dzisiejszy post, kieruję zarówno do chłopaków, jak i do dziewczyn. Na wstępnie podkreślę, że nie mam na myśli, żadnej konkretnej osoby, ani też nie zamierzam nikogo tym postem urazić.


 Zmiana partnera z tygodnia na tydzień, czy z miesiąca na miesiąc nigdy nie była dla mnie normalna i budziła moje zniesmaczenie. Wiadome jest nie od dzisiaj,  że wiele osób, które są w związku tak naprawdę nie są w sobie nawet zakochani, ale już pomijam ten temat.
Śmieszną i paradoksalną rzeczą dla mnie jest natomiast, kiedy dana osoba, przez miesiąc czasu, będzie wszędzie ogłaszała to jak bardzo daną osobę kocha, po czym za miesiąc zobaczymy te same wywody o innej osobie, natomiast na tą osobę najgorsze możliwe hejty. 
Kolejną śmieszną i paradoksalną rzeczą jest śmianie się z tych osób z osób, które nie mają partnera wcale, bądź są w dłuższym niż miesiąc związku, bądź dopiero rozstali się z partnerem i nie zamierzają się wdawać w nowy związek przez jakiś czas. 
Nawiązując do nagłówku, post nie ma na celu obrazy żadnej z tych osób, a raczej otworzenie oczy na wymienione wyżej zachowania. 
Nie ma nic złego w dłuższych, prawdziwych i pełnych miłości związkach. 
Nie ma też nic złego w tym że po rozstaniu nie szukasz od razu nowego partnera. 
I na sam koniec, nie ma nic złego w tym, że akurat jesteś sam, podczas kiedy wszyscy twoimi znajomi mają swoją drugą połówkę. 
Believe me :) 










N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 


Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

ZWRÓĆ UWAGĘ NA BANER PO PRAWEJ STRONIE! ♥
LUV♥

2 komentarze:

  1. Mnie bardziej przeraża fakt, że młodzi nie wyobrażają sobie być w stalym związku. Latają z kwiatka na kwiatek i dotyczy również to dziewczyn. :/ A nawet zdarzyło się słyszeć jak wyśmiewają się z ludzi, którzy w związku z tym samym partnerem/ką są od dłuższego czasu... serio, już tak ludzkość schodzi na psy ? :/
    Fajnego tematu się podjęłaś :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie śmieszy latanie z kwiatka na kwiatek. W końcu tych osób nikt nie zechce, bo tyle złamały serc ;)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)