13 lut 2016

Staying in bed all day



Witam was bardzo serdecznie! Właśnie rozpoczynam swoje ferie! Podczas kiedy na początku lutego nie dawałam rady, z nawałem sprawdzianów i kartkówek, tak teraz spokojnie mogę powiedzieć, że odpoczywam. 


Ferie. Jest to dla mnie dość dziwna przerwa od szkoły. Wiadomo cieszy mnie to że jest wolne i mogę się wyspać i odpocząć. Mimo to nigdy jakoś ''nie obchodziłam'' ferii. Zazwyczaj spędzałam je oglądając cały dzień filmy, czy seriale, bądź spędzając czas z przyjaciółmi. W tym roku jest to samo. 
Ale powiem szczerze, że leżenie i leniuchowanie to jedna z moich ulubionych form wypoczynku! Do tego jakiś dobry film, bądź serial, których podczas ferii potrafię obejrzeć naprawdę mase! 
Województwie śląskiemu, łódzkiemu, podkarpackiemu i pomorskiemu życzę udanych ferii, natomiast reszcie województw, aby czas do przerwy świątecznej wam szybko minął! ♥




N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Ja ferie miałam tydzień temu. Bardzo ładna stylizacja masz dobry gust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się właśnie kończą ferie i nie wiem jak wrócę do tych wszystkich szkolnych czynności haha
    udanego wypoczynku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak ty również właśnie zaczynam ferie.
    Ps. Śliczny kolor na ustach :)
    Pozdrawiam,

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrafię całymi dniami nic nie robic haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  5. Ferie :'( Ja już miałam :/

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)