16 lut 2016

Kupowanie od artysty


Książkę, lepiej ściągnąć bezpłatnie na pdf. Muzykę, lepiej ściągnąć z internetu, niż za nią zapłacić. Filmy też lepiej pobrać, bo do kina nie chce mi się iść. 


 Ludzie powinni zacząć kupować od artysty. Zauważam, że coraz więcej osób zaczyna to robić. I to jest cieszące. Kiedy kupujecie jakąś rzecz od artysty, kupujecie jego historie. Trzymacie w rękach jego poświęcony czas na stworzenie tego. Kiedy trzymacie książkę, trzymacie w sobie tekst, który był milion razy poprawiany, aby w ostateczności wyszedł idealny dla artysty. Kiedy trzymacie płyte, to trzymacie w dłoniach miliony godzin spędzonych w studiu, rozmyślań o płycie, nerwów, zmienianie brzmień, pracy nad tekstem. Kiedy trzymacie w rękach bilet do kina, trzymacie godziny prac aktorów, a także setki nerwów reżysera.
A co najważniejsze, pozwalacie dzięki temu, aby artysta, mógł dalej rozwijać swoją pasję. 
A jeżeli już nie macie możliwości kupowania, jest wiele serwisów, na których możecie posłuchać muzyki za darmo, czy obejrzeć filmy. 





N.
Znajdziecie Mnie Tutaj :

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


8 komentarzy:

  1. mi jak sie udaje to kupuje ksiazki czy tez filmy i staram sie nie byc interenetową piratka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem za nakladaniem kary na człowieka, który okrada artystę. Tak! Nie jest to fałszerstwo w internecie, ale okradanir artysty! Kupujcie lokalna muzykę, książki etc... kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat. W dzisiejszych czasach coraz ciężej jest utrzymać z muzyki. Wiem, bo sama na niej zarabiam i jestem przerażona, że moją Epkę zaczną popierać za darmo z internetu zamiast zamówić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzynasta! <3 Kochaaaam <3

    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć płytę artysty w domu:) Jednak uważam, że 'darmowa' muzyka jest bardzo dobra, ponieważ wtedy jest dla każdego :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowości na www.twinslife.pl (klik):*

    OdpowiedzUsuń
  6. sama prawda :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, ja mam płytę Cleo i Beyonce :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)