8 sty 2016

Nights


Właśnie dzisiaj skończyła się moja przerwa świąteczna. Pierwsze lekcje, które oczywiście odbyły się tak jakby przerwy nie było, ale w sumie co się dziwić skoro za parę dni próbne egzaminy.



Mimo to chciałabym jeszcze na chwilkę wrócić do przerwy, która była przecież jeszcze przedwczoraj. Czy to przerwa wakacyjna, czy zimowa, czy świąteczna, rzeczą za którą tęskni się niezależnie od niej jest siedzenie w nocy. Akurat podczas tej przerwy nie siedziałam aż tak długo, gdyż zimą zdecydowanie wcześniej chce mi się spać. Ciepło w domku, kołderka, internet, ale nie trwa to zbyt długo i oczy zaczynają się same kleić. 
Podczas szkoły siedzę do góra dwunastej, aby jednak być trochę wyspanym. Podczas przerw ten czas przedłuża się znacznie, bo przedłuża się też czas, w którym możemy sobie dłużej pospać. 
Nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie bardziej wolę pracę nocą. Czy to pisanie posta, czytanie blogów, czy jaka kolwiek inna czynność, bardziej pasuje mi nocą. 


Teraz pozostało mi jedynie czekać do ferii, aby znowu móc posiedzieć, a potem pospać. 





N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 


Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - Cross the ocean (KLIK)

1 komentarz:

  1. Mnie został ten tydzień nauki i mam znów ferie... męcząca taka przerwa :/

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)