11 sty 2016

Chłopak idealny?


Za niski, za gruby, za chudy, słaby z angielskiego, słabe zdolności sportowe, nie ten kolor włosów, nie słucha tej muzyki co ja.. kiedy wreszcie znajdzie się ten idealny?


Dzisiejszy post chciałabym dedykować wszystkim dziewczyną, które nadal czekają na księcia na białym koniu, odrzucając każdego adoratora, no bo przecież on nie wygląda jak przyszły mister polski. Dedykuję go też dziewczyną, które zbyt często denerwują się na swoich chłopaków ;)
Za dużo lat nie mam, ale mogę z przekonaniem powiedzieć, że nie istnieje coś takiego jak ''chłopak idealny''. Ale czy my kobiety jesteśmy idealne? Czy każda z nas wygląda jak modelka Victoria Secret, czy też potrafi wymienić wszystkich zawodników ulubionej drużyny chłopaka? Z pewnością nie. Więc skoro nawet my nie jesteśmy idealne to nie wymagajmy tego też od chłopaka. Jeżeli widzicie że się stara, to doceniajcie to nawet jeżeli nie zawsze mu to wychodzi. Mówcie śmiało co was wkurza czy irytuje - zawsze bądźcie sobą. 





N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 


Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com



4 komentarze:

  1. Ale z was ładna para! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie razem wyglądacie ;)
    duuuużo miłości!

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście słodcy :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)