29 sty 2016

Change yourself


Nie chce mi się, znowu mam coś do zrobienia. Znowu muszę wcześnie wstać. Może przełożę to sprzątanie na jutro. Nie umiem tego zrobić. 


 Jak często słyszymy powyższe zwroty? A jak często to właśnie te zwroty wychodzą z naszych ust? Przyznaję się, że mi często wymykają się te stwierdzenia. Ale postanowiłam sobie, że czas to zmienić. Kiedy zaczynamy o czymś mówić - nawet do siebie, to nie jest złe - to coraz bardziej staje się to prawdą.
Kiedy następnym razem pomyślicie, że wam się czegoś nie chce to powiedzcie na głos ''Challenge accepted'!
Kolejny raz musicie wstać wcześnie rano? Pomyślcie o tym o ile macie więcej czasu na zrobienie przeróżnych rzeczy. Kawa pita, z samego rana, kiedy jeszcze wszyscy śpią, czy wrócenie z zakupów, kiedy to nawet nie ma 10 na zegarku. 
Nie umiem, nie potrafię? Umiesz i potrafisz! Są rzeczy, które wymagają od nas większej uwagi - tak jak np. w moim przypadku matematyka i przez większość czasu mojej nauki jej wmawiałam sobie, że jej nie umiem i nie potrafię - a potem wzięłam się za próbowanie rozwiązywania zadań. 
Zrobię to jutro? I tu niespodzianka bo moje zdanie jest podzielone. Faktycznie niektóre rzeczy, takie jak np. zaczęcie mówienia powyższych rzeczy, polecam zacząć od dzisiaj, ale jest wiele rzeczy, które potrzebują zaplanowania i wtedy je można spokojnie zacząć robić od jutra - ale faktycznie od jutra, a nie za pół roku ;)







N.

Znajdziecie Mnie Tutaj :

Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Bardzo madry post i piekny masz usmiech! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się tło do zdjęć. Ja również mam z tym problem, ale nad tym pracuję :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, pouczający post, masz talent.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Często mi się czegoś nie chce zrobić, ale w końcu i tak to robię, bo nie lubię odkładać rzeczy na później. :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)