16 sty 2016

Am I an artist?


Tworzę coś sama, udostępniam to innym, wymyślam to coraz nowszą twórczość i staram ulepszać się to co robię, ale czy to czyni ze mnie artystę? 


 Artysta. Jakże powszechnie nam znane dziś słowo i jak powszechnie obrzucane obelgami dzisiejszego świata. Widząc słowo artysta, nie kojarzymy tego z osobą, która coś tworzy i stara się być w tym co robi coraz lepszym dla siebie, ale i dla odbiorców. Kojarzymy to bardziej z celebrytą, bądź używamy prześmiewczo. W moim światopoglądzie artystą jest osoba, która prowadzi własną działalność artystyczną. Czy jest to pisanie bloga, czy jest to fotografia, malarstwo, muzyka. Każda z tych osób, która robi coś samodzielnie jest przeze mnie uznawana za artystę.
Jak zostać artystą? Czy wystarczy tylko założyć bloga, pisać tam niedopracowane teksty i wstawiać zdjęcia z grafiki google? 
Otóż nie.
Pierwszym krokiem jeżeli zakładamy bloga, zaczynamy porównywać go do innych blogów i jest to pierwszy błąd, który popełnia ogromna część nas - w tym i ja. Po bez mała już 3 latach działalności swoją pracę obecną zaczęłam porównywać do starszej. Dzięki temu mogę ulepszać swoją pracę i dążyć do swojej małej perfekcyjności, a nie do skopiowania perfekcyjności czyjegoś bloga :>
Ktoś, gdzieś zacznie doceniać to co robicie, zacznie czytać to co tworzycie. Mimo iż przez te lata, czytelników na blogu nie mam mega dużo, ale zauważam pojedyncze osoby, które tutaj są - i to cieszy najbardziej. Że twój blog zainteresował kogoś na tyle, że postanowił tu zostać i czytać to co dalej tu tworzysz. 
Systematyczność w swojej pracy to coś czego trzeba się nauczyć. Kiedy zakładałam bloga, to wrzucałam posty raz na jakiś czas i zawsze dawałam jakieś błahe wymówki typu ,,zdechł mi chomik i musiałam zająć się jego pogrzebem''. Każdy post wymaga sporej pracy, mimo iż pewnie z boku wygląda to jak mega błaha rzecz. U mnie zazwyczaj zaczyna się od tekstu, nad którym także trzeba sporo popracować. Następnie zdjęcia. Czasami pogoda jest świetna i mogłabym stać na dworze cały czas, czasami jest to niestety stanie i marznięcie. Nie odpowiednie światło, czasami 50 zdjęć bez odpowiedniej ostrości. Czasami sporo nerwów, ale jednak zdecydowanie więcej przyjemności, ponieważ gdyby to nie sprawiało mi przyjemności to z całą pewnością przestałabym to robić :>







N.

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia:-) Post dokładnie obrazuje dzisiejszych bloggerów> Na szczęście nie wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wielu blogerów kopiuje innych, przez to blogsfera zaczyna robić się trochę nudna. Bardzo dużo blogów o prawie identycznym wyglądzie, podobne treści postów...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po czesci sie z Toba zgodze, blogowanie wymaga duzo poświęceń i nerwów. Jednak... No wlasnie! Ja sie nie zgodze ze zdaniem ze samo blogowanie to przejaw artyzmu czy ze osoba prowadząca bloga to artysta. Za duzo w Twoim tekście słów Jessici Mercedes ktora tez uważała ze jest artystka bo prowadzi strone.
    Wybacz jednak dla mnie blogerzy nie sa artystami. Oczywiscie szanuje ich (zeby nie bylo) lecz sa to autorzy lecz nie zaraz artyści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posta Jessici nie czytałam, więc nie wiem jakich słów ona użyła, więc tu się nie mogę wypowiedzieć. Natomiast co do tego to każdy artyzm ma swoją formę. Wiadomka nie można porównywać artysty muzycznego do blogera, bo są to dwie totalnie różne rzeczy. Natomiast w poście jest mowa o byciu artystą, w każdej dziedzinie :>
      Jednakże szanuję twoje zdanie i pozdrawiam! xx

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam artystyczne dusze :) jesteś śliczna :)
    zapraszam do mnie, pokazuję jak przerobić lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu ty masz takie śliczne zdjęcia :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)