18 gru 2015

Xmas Room


Witam was w kolejnym swiętecznym poście! Dzisiaj chciałabym wam pokazać parę ozdób, które dodają naszemu pokoju, świąteczny klimat! 


Świąteczn... zawsze na wyciągnięcie ręki, no bo przecież o tej porze, jest masa okazji do użycia go! Obok widzicie także skarpety mikołaja, które porozwieszane są na całej długości szafki. 


Figurki, które da się zapalić i w nocy dodają świetnego akcentu, a w dzień wyglądają ślicznie i elegancko. Do tego oczywiście świąteczny obrusik i książka, która tak naprawdę jest atrapą. Nosi nazwę opowieści wigilijne i jej zadaniem jest jedynie leżenie tam, ale mimo to daje świetny klimat. 


Wspominałam w poprzednim poście o świeczkach i tu mamy kolejną porcję. Są to zwykle świeczki z marketu, ale mają świetny zapach. Do tego te śliczne serwetki. Jest to idealny akcent, np. na biurku :)


Wypchane po brzegi torebki  prezentowe, które stoją zaraz przy łóżku. Ozdoby, które mega podobają mi się w święta, to właśnie motyw prezentów, dlatego taki też się tu pojawił! 


Delikatny akcent wśród książek, czyli choineczka ;) 


Kartka świąteczna, kominek i oczywiście - mały prezencik! Czyż nie wygląda to uroczo? 

Ostatni akcent, o którym było już głośno w poprzednim poście to oczywiście lampki, bez którego w święta by się nie obeszło! 
Akcentem, którego nie może zabraknąć oczywiście jest choinka, ale o tym w zupełnie odrębnym poście! :) 

xxx

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - Lights and candle (KLIK)

2 komentarze:

  1. U mnie w pokoju co roku była tylko choinka, a teraz to już nawet ona mi się nie podoba, więc zostawię tylko lampki :D Ważne, że salon jest u mnie w domu pięknie udekorowany!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lampki, sama chciałam sobie takie kupić :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)