27 gru 2015

This year..


Nie wiem nawet kiedy, minął mi ten rok. Czy to znaczy, że źle go spędziłam? Nie, nie, nie..


Na pewno nie przeleżałam go na kanapie nic nie robiąc. Widać to chociażby po blogu, gdzie staram się. aby każdy post był ciekawy, zdjęcia zdecydowanie lepsze. Nauczyłam się też wielu rzeczy. 
Poznałam wiele osób, czy to w realnym świecie, czy to przez internet. Miałam okazje być na świetnych koncertach. 
Pewną część osób także straciłam - jak to się co roku dzieje. Ludzie do nas przychodzą, potem odchodzą. Dlatego należy obdarzać większym uczuciem osoby, które są w naszym życiu nie na kilka miesięcy, ale już od paru dobrych lat. 
Czy ten rok był dla mnie dobrym rokiem? Zdecydowanie tak :)









xxx

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - Christmas Tree (KLIK)

3 komentarze:

  1. dla mnie chyba też był to udany rok :) działo się dużo dobrego, ale sporo rzeczy nie były korzystne, jednak zawsze mnie czegoś nauczyły
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)