15 gru 2015

Lights and candle


Witam was! Już za 9 dni mamy święta, więc za pewne każdy z was zaczyna się już do nich przygotowywać. 


Lampki, lampeczki, świeczki, świecidełka - coś co kojarzy mi się ze świętami. W tym okresie chciałabym wszystko obwiesić lampkami, ponieważ dodaje to niesamowitego uroku.




Oprócz lampek postanowiłam zakupić dwa woski. Jest to dla mnie pewnego rodzaju eksperyment, ponieważ wcześniej jedyne co miałam z firmy yankee candle to semplery, które szczerze mówiąc średnio mi się sprawdziły. Teraz postanowiłam zamówić woski. Jeden z nich to ten typowy wosk, drugi to Kringle Candle, o którym teraz zrobiło się głośno. 
Obydwa zapachy, są świetne i przywodzą na myśl zimowy zapach sosen, śniegu i zimnego powietrza. Nie są zbyt ciężkie, ani mdłe i utrzymują się dość długo. Także śmiało mogę wam je polecić. Ja swoje zakupiłam na kosmetykomani (klik), ale znajdziecie je również w sklepach yankee candle. 



xxx


Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - KAKAO (KLIK)

4 komentarze:

  1. też mam te lampki, są świetne! :)
    uwielbiam woski z YC z Kringle jeszcze nie mialam
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne lampki! Chciałabym takie dostać :D , a woski idealne na świąteczny klimat ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjątka ;)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)