9 gru 2015

Let it snow


Kiedy w październiku zaczął padać śnieg - irytowało mnie to. Mamy jesień, a tu zaczyna padać śnieg. Nie wkurzające? 



Zimą, kiedy siedzę sobie w świątecznie wystrojonym pokoju, za oknem pragnę. aby było biało. Puch na balkonie taki, żeby zasłaniał dół okna, śnieg na parapecie i ośnieżone choinki i drzewka. Mega świąteczny i magiczny klimat. Za niedługo ubieramy choinki, pierwsza gwiazdka, a na dworze słońce. Dla niektórych święta jak w Ameryce. Jednak takie święta Amerykańskie w Polsce to zdecydowanie nie mój styl, więc czekam aż na dworze zrobi się biało!









xxx

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post -  Let it Snow (KLIK)

4 komentarze:

  1. Świetny post i zdjęcia :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kiedy spadnie snieg :3 ja na razie za nim nie tesknie, bo moge dalej jezdzic rowerem!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.. Nie miałam jeszcze okazji jeździć o tej porze rowerem! :D

      Usuń

Podziel się swoją opinią :)