12 gru 2015

Kakao


Zapraszam do włączenia tej piosenki powyżej, aby przenieść się w naprawdę magiczny nastrój i dopiero wtedy zapraszam do czytania! 



Kakao. Kojarzy mi się w pełni z zimą, zimnymi wieczorami pod kocykiem, kiedy już spadnie śnieg. Śniegu niestety nadal nie ma, ale mimo to kakałko smakuje jak najbardziej świątecznie i cudnie. Powoli zabrałam się za jeszcze większe przygotowywanie pokoju na święta, co da się zauważyć. Zakupiłam także woski o typowo świątecznych zapachach (jeżeli ktoś chce, to chętnie zrobię recenzje). O ozdabianiu pokoju, więcej pojawi się na pewno w następnych postach. 
Pianki do kakaa, czy też mleczna czekolada to kolejne rzeczy, które smakują świetnie o tej porze. Oczywiście słuchanie świątecznych piosenek dodaje urokowi temu okresowi jeszcze bardziej!






xxx

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post -  LET IT SNOW (KLIK)


8 komentarzy:

  1. O proszę, te same kubki widzę :D Jedyna zmiana to kolorek - ja mam bardziej w tonach BB cream :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pić kakao w takie zimowe wieczory :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Świetny post, który dodaje świątecznej energii! :) A piosenkę uwielbiam :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful and perfect! I follow you blog #52, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)