24 gru 2015

Christmas tree


Dziś już wigilia, więc zapewne w wielu domach choinka jest już przystrojona, lub dopiero zaczynacie ją ubierać!

 Nie wyobrażam sobie świąt bez choinki. Nie ważne czy będzie ona mała, ogromna, żywa, czy sztuczna, przystrojona bardzo elegancko, czy też w papierowe łańcuchy, najważniejsze jest to, że będzie. Klimat jaki stwarza w domu choinka jest nie do opisania. W moim pokoju, nie mogłam pozwolić sobie na żywą choinkę, gdyż jedynym miejscem, gdzie może stać jest głośnik, a raczej nie chciałabym wyciągać później igiełek z głośników ;)
Tak więc brakuje mi w pokoju zapachu żywej choinki, ale ratują mnie woski - właśnie o zapachu choinki!






Wesołych Świąt! 


Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post -  Christmas Room (KLIK)

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z twierdzeniem, iż choinką daje klimat nie wazne jakby wyglądała :)

    Twoja jest prześliczna! Wesołych świąt! :))))

    http://maja-sum.blogspot.com/2015/12/4-christmas-outfits-ideas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w tym roku zrezygnowałam z choinki w pokoju. Nie chciałam mieć sztucznej, więc całą świąteczną atmosferę tworzą teraz lampki :) Ale masz rację, świąt bez choinki też sobie nie wyobrażam!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wyobrażam sobie świąt bez tego oto drzewka ♥ ☺

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę sobie wyobrazić świąt bez choinki, ja w domu mam chyba ze 3, ale jedna jest taka "główna" :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wesołych świąt ;)

    zapraszam także do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt! U mnie pierwszy raz choinka nie była przystrajana w wigilię, ale wcześniej ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie wyobrażam sobie świąt bez choinki. Na początku miało jej u nas nie być (co roku była sztuczka, jednak w tym roku nikomu się nie chciało jej ozdabiać i rozkładać), ale babcia się uparła i poszłyśmy po małą, żywą choinkę, która wygląda śmiesznie, ale i cudownie! Wesołych świąt ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Little is known about how to avoid recurrences of fever blisters brought
    about by factors other than sunshine. Men and women whoever cold sores surface
    in response to stress should try to avoid stressful circumstances.
    Some investigators have suggested including lysine to the diet or eliminating foods such as nuts, chocolate,
    seeds or gelatin. These measures have not, nevertheless, been proven effective
    in managed studies.

    Feel free to surf to my web page :: recurring cold sore treatments that work

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)