21 lis 2015

Never too old


Zapewne każdy z nas w dzieciństwie miał swoje ulubione bajki, które mógł oglądać cały czas. Potrafimy je do dzisiaj wspominać, ponieważ kojarzą nam się ze wspaniałymi czasami. 


Czasami, mamy chęć wrócić do tych wspaniałych bajkowych czasów dzieciństwa, ale rezygnujemy z obejrzenia bajki, no bo jesteśmy na nią za starzy Czy to faktycznie tak działa, że jesteśmy za starzy na to żeby obejrzeć bajkę? Przenieś się choć na chwilę w te czasy dzieciństwa i zapomnieć o wszystkim co otacza nas w obecnym wieku? 
Ja polecam tą terapię. Wy, wasi znajomi, lub po prostu wy, wygodne łóżko, koc, przekąski i wasza ulubiona bajka dzieciństwa. W ciągu godziny uwolnicie się od wszystkiego złego i otoczycie pozytywną szczęśliwą atmosferą. 
Nigdy nie jesteśmy za starzy na to, aby obejrzeć bajkę!





xxx

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


7 komentarzy:

  1. Często oglądam bajki z dzieciństwa. Lubie przypomniec sobie ten klimat!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal chodzę do kina na bajki. :D
    Uwielbiam je!
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie chciałabym powrócić do tych czasów... :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie na wiekszosc jeszcze nie jestesmy za starzy, haha:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez lubię czasami obejrzec sobie jakas bajke, poczuc się jak dziecko :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek - uwielbiam takie luźne! :D
    Hahahha chyba każdy lubi czasem wrócić do dzieciństwa i obejrzeć co nie co, chociażby, żeby się powygłupiać z przyjaciółmi i pośmiać! :D ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)