25 paź 2015

Ulubione Seriale



Seriale, coś bez czego większość z nas nie wyobraża sobie codzienności - ja też. Szczególnie teraz jesienno-zimową porą, kiedy to nie możemy wyjść na spacer, czy poopalać się na tarasie. Przygotowałam więc zbiór moich ulubionych seriali!

,,Plotkara''
Dość popularny serial, o którym mało kto nie słyszał, a kto nie słyszał to koniecznie musi przetestować. Od tego serialu, zaczęła się moja miłość do seriali. Z wielkim bólem przyjęłam to że plotkara nie jest już nagrywana, bo był to świetny serial. Codzienność, liceum, problemy i zwykłe niezwykłe życie górnego Manhatannu. Brzmi nudno i monotonnie? Zapewniam że tak nie jest. 


,,Jak poznałem waszą matkę''
Jedyny i niesamowicie komediowy serial. Jestem w 8 sezonie i nie mogę skończyć, z powodu tego że serial nie jest już nagrywany. A wielka szkoda. Jeżeli chcecie jakoś rozweselić szary jesienny dzień, ale macie tylko 20 minut wolnego czasu - To będzie idealne. Uśmiejecie się i nie zajmie wam to dużo czasu. 


,,Pretty Little Liars''
Jest akcja, są emocje i przeżywanie razem z bohaterami. Przez wszystkie sezony, czekanie na odpowiedź, kto jest słynnym ,,A''. A teraz oczywiście czekanie do stycznia, na nowy sezon, który liczę, że nie będzie odgrzanym kotletem! :) 



,,Pamiętniki Wampirów''
Nowy sezon dopiero się rozpoczął, więc jeszcze się nie wkręciłam. Dwa pierwsze odcinki, nie były dla mnie jakieś niesamowite - być może dlatego, że jestem źle nastawiona do odejścia Niny Dobrev z serialu. Kto wie może serial, jeszcze się rozkręci. 
Jeżeli nigdy go nie oglądaliście, a lubicie ciemne, supernaturalne klimaty - polecam.


,,The Originals''
Serial spokrewniony z serialem poprzednim, bowiem opowiada o wampirach pierwotnych. Obecnie jestem od niego na maksa uzależniona i pochłania on każdą moją wolną chwilę. Jeżeli oglądaliście, bądź oglądacie The Vampire Diaries i ciekawiły was postacie pierwotnych, w ten serial na pewno się wkręcicie! 


,,Teen Wolf''
Czyli moja kolejna miłość, do nadprzyrodzonych - tym razem są to wilkołaki. Tu serial dla wielbicieli przystojnego wilka z serii zmierzch ;) ;) 
Jest akcja, są bitwy, leje się krew - no i na pewno nie jest to nudny serial o dzieciakach zmieniających się w wilki i w kółko to samo. 



,,One Tree Hill'',,Arrow''
Niestety o tym, tak jak i o następnym serialu nie mogę za wiele powiedziedzieć, ponieważ jestem dopiero na jakichś pierwszych odcinkach pierwszych sezonów. Wiadomo w roku szkolnym nie ma na to zbyt wiele czasu, latem za ładna pogoda na seriale, więc mam nadzieję, że nadrobię w przerwie świątecznej oraz podczas ferii! 


A jakie seriale wy lubicie oglądać? 


Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - READING IS TRAVEL (KLIK)

1 komentarz:

  1. Od zawsze Pamiętniki Wampirów to mój ulubiony serial :) Z wymienionych oglądam też TO, TW i PLL :)
    Uwielbiam seriale, a ostatnio zaczęłam iZombie.
    Pozdrawiam, olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)