7 paź 2015

Sezon na sweterki?


Witam was w kolejnym październikowym poście. Niedawno robiłam autumn outfits (klik), a dzisiaj pojawi się nawiązanie do ubrania, które swoją szczególną sławę zdobywają w jesiennym i zimowym okresie. Oczywiście chodzi mi o sweterki! :> 


Sweterki, są świetną częścią ubrania - moim zdaniem - w każdą porę roku. Zimniejszymi porami, czy cieplejszymi i tak wyglądają świetnie. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w sweterki wkładane, ponieważ w mojej szafie nadal ich brakuje. Idealnym kolorem jesiennym jest kolor bordowy i właśnie takiego sweterka szukam. Jeżeli macie jakieś ciekawe propozycje podrzucajcie linki! 


A tu parę outfitów i przykładów z czym i jak można nosić sweterki. Szczególnie jak pewnie widzicie przypadł mi do gustu outfit w stylu cropp top, wysoki stan + rozpinany sweterek :> 






Który outfit podoba wam się najbardziej?

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - In bed (KLIK)


2 komentarze:

  1. ładne sweterki

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sweterki.<3
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)