13 paź 2015

Rihanna - My Inspiration


Witam was w kolejnym poście z serii ''My Inspiration''. Tym razem wybór padł na osobę niezmiernie utalentowaną, piękną i inspirującą - Rihanne. 




Świetne mimo iż czasami zaskakujące outfity, piękna karnacja skóry, profesjonale sesje, które pokazują, że świetnie spełniła by się jako modelka no i cudowne ciało. Sama korzystałam z workout'ów typu ''Rihanna ABS'', aby mieć takie ciało jak Rihanna. Nie dlatego, że nie podoba mi się moje, ale dlatego, że jej figura mnie inspiruje. I oto chodzi we wszystkich tego typu postach. Nie mają narzucić postawy, sposobu ubioru, czy figury - Mają zainspirować. 
Więc zapraszam do oglądania! 














Co was zainspirowało? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post - Bliskość (KLIK)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)