22 paź 2015

Reading is travel


Książki, znienawidzone przez większą część społeczeństwa. Uważane za nudne i wręcz odrażające. Dla większości bez znaczenia, często budzące odrazę, kiedy muszą być przeczytane, np. jako lektury.



Ja zdecydowanie należę do grupy osób, które nie potrafią wyobrazić sobie życia bez książek. Czytałam od zawsze, a przynajmniej od momentu kiedy to nauczyłam się czytać. Wcześniej tą miłość zaszczepiła we mnie mama i dziadkowie, kiedy to czytali mi przed snem, w wolnym czasie, a jeżeli nie czytali to opowiadali wymyślone bajki. Kiedy już sama mogłam coś sobie przeczytać, byłam najszczęśliwszym dzieckiem pod słońcem. Bajki takie jak czerwony kapturek, calineczka, były mi dobrze znane. Od małego miałam szansę ''podróżować'' wyobraźnią, gdzie tylko chciałam. 
''Reading is travel''
Zgadzam się w 100%. Dzięki czytaniu poszerzamy wyobraźnię, kreatywność, ubogacamy słownictwo i podróżujemy. Odrywamy się od rzeczywistości i w naszej wyobraźni tworzymy świat bohaterów naszych książek. Wyobrażamy sobie każdą związaną z nimi sytuacje, opisy miejsca, czujemy to co czują oni. Związujemy się z nimi. Książki robią z nami to co podróże. Sprawiają, że poznajemy nowe miejsca, ludzi, uczucia - kształcą nas.




Do jakiej grupy należycie wy? 


Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Jaka słodka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Osoby nieczytające książek nie zrozumieją osób czytających dopóki nie spróboują ;)) Wiem o tym po sobie, haha :D
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham czytać i nie rozumiem osób, które tej czynności nie lubią, To przecież magiczny świat, odcięcie od rzeczywistości.

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. so nice :) happy Sunday! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)