28 paź 2015

#4 Biblioteczka filmowa



,,Dzień Dobry Kocham Cię''
Czyli ten moment w którym polskie kino komediowe mnie zaskakuje! Film niby romantyczny, ale jest zrobiony w naprawdę zabawny, mało przewidywalny sposób. Moja trzecia ulubiona polska komedia. 


,,Teoria Wszystkiego''
Po pierwsze dramat, czyli coś co kocham, po drugie świetna historia oparta na faktach. Film opowiada o genialnym astrofizyku i jego życiu. Nie tylko dokonaniach, ale także życiu. Film wzruszający i bardzo motywujący, że mimo swojej choroby potrafił zrobić tak wiele. 



,,Szybcy i wściekli 7''
7 część mega popularnej serii i moim skromnym zdaniem - jedna z najlepszych. Są szybkie auta, jest akcja, miłość, honor, rodzina, a także moment wzruszenia. Nawet jeżeli nie oglądaliście poprzednich części to i tak zapraszam was do obejrzenia właśnie tej. 


,,Pamiętnik''
Jeżeli w mojej bibliotece znajduje się romantyk, to znaczy że jest naprawdę fajnie zrobiony - nie to że jestem w tym jakoś wielce obeznana, tylko po prostu nie lubię romantyków. Film zaskakujący, wzruszający, w którym także nie brakuje akcji i dość długo czekamy aż cała sprawa się wyjaśni. 



,,Gwiazd Naszych Wina''
Początkowo zakochałam się w książce, bo pierwszy raz zdołała ona mnie wzruszyć. Z niecierpliwością i strachem czekałam na premierę. Czemu strachem? Że reżyserzy wiele pominą, pozmieniają, przedstawią to zupełnie inaczej, Natomiast nie zawiodłam się i na filmie, który jest genialny. Choroba, miłość dwojga młodych ludzi, bardzo fajnie ukazany motyw śmierci i choroby.


,,Whiplash''
Czyli idealny film, dla muzyków, czy też duszy muzyków oraz instrumentalistów. Film o determinacji, walki mimo wszystko, osiąganiu zamierzonego celu i niezwykłego geniuszu muzycznego.


Oglądaliście któryś z filmów?

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni post -Ulubione Seriale (KLIK)


1 komentarz:

Podziel się swoją opinią :)