13 wrz 2015

Studying Hacks


Witam was w tą słoneczną niedzielę! Przed nami kolejny tydzień nauki. W tym tygodniu nauka rozpocznie się już na dobre, więc mam dla was kilka studying hacks, które wypracowałam w tamtym roku i potwierdziły się przez ten tydzień, w którym już miałam sprawdzian i kartkówkę. 

Kolorowe karteczki
Niby zawsze o sprawdzianach pamiętałam, ale kiedy codziennie patrzę na napis że za tydzień sprawdzian to zawsze w wolnym czasie jest mi łatwiej powtórzyć i przyswoić materiał. 
Na kolorowych karteczkach też zawsze wypisuję ważne informacje do nauczenia, Jestem wzrokowcem, więc patrząc na nie automatycznie uczę się i zapamiętuje informacje. Najlepiej takie karteczki zawiesić w miejscu w którym spędzacie najwięcej czasu. 

Tablica
Na tablicy informacje istotne, ale nie aż tak. Dzwonki, plan lekcji, lektury, wszystkie dni wolne od szkoły oraz przypomnienie o egzaminie gimnazjalnym. Niedługo jeszcze zawiśnie czas składania papierów do wybranych przeze mnie szkół. Czyli to co najważniejsze. 


Zakreślacze
Zdecydowanie łatwiej jest się uczyć, kiedy coś sobie podkreślicie, zakreślicie czy pokolorujecie na kolorowo. Wszelkie wykresy, rysunki pomagają w nauce. 
Np. kiedy uczycie się o sztuce z danego okresu czasu to przy nazwisku danego malarza narysujcie coś co będzie wam  mówiło o obrazach, które malował! 

Repetytoria 
Kiedyś uważałam za zbędne książki zajmujące mi miejsce na półce. Teraz uważam za naprawdę wartościowe. Szczególnie lubię tą serie ''ABC'', ponieważ wszystko opisane jest w niej naprawdę 
prosto i zrozumiale. 


Odpoczynek
Kiedy odrabiacie lekcje pisemne tego odpoczynku nie jest potrzebne dużo, natomiast kiedy zaczynacie się uczyć męczycie się zdecydowanie szybciej i wtedy musicie zrobić przerwę, ponieważ nie przyswoicie aż tylu informacji na raz. 
Sposobów na odpoczynek jest mnóstwo, być może kiedyś pojawi się tu post o tym! :) 


Muzyka
Musicie zrobić eksperyment i zobaczyć czy lepiej uczy wam się w ciszy, czy może jednak przy muzyce. Mi zdecydowanie bardziej przy muzyce. Szczególnie przy muzyce Nicki czy A$AP'a. 
To czy wolicie z czy bez musicie odkryć sami. 
Ja jeszcze lubie się uczyć przy serialu, czy vlogu - to zdecydowanie umila mi naukę i zdecydowanie bardziej się wtedy skupiam. 


Jakie są wasze studying hacks?

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


1 komentarz:

Podziel się swoją opinią :)