10 wrz 2015

Sleep Under The Stars


Witam was w tym czwartkowym poście! Pogoda we wrześniu zdecydowanie nas nie rozpieszcza i chęci wstawania do szkoły mam takie jak w zimę - czyli zerowe. Kiedy tylko pomyślę, że muszę wstać na to zimno całe moje optymistyczne podejście wyparowuje.


Moim wakacyjnym planem było spanie pod gwiazdami. Dosłownie. Na leżaczku na tarasie jedynie pod kocykiem pod gwiazdami. Niestety plan się nie udał ze względu na pogodę, czy też latające wokół mojego domu nietoperze. 
Kiedyś już wspominałam a blogu, że co porę roku zmieniam miejsce mojego łóżka. I tak oto też stało się 1 września. Okno przestawiłam teraz tak, abym mogła patrzeć przez okno i czuć się tak jak pod gwiazdami, tyle że zdecydowanie cieplej. Kolejnym pozytywem tego ustawienia są wpadające przez okno promienie, które o poranku padają prosto na twarz. Latem mało przyjemne, ale jesienią jak najbardziej wskazane. 


Spaliście pod gwiazdami? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post- Beautiful Bedroom (KLIK)

3 komentarze:

  1. Ja też planowałam spać pod gwiazdami, ale jeszcze mi to nie wyszło ;))
    Świetnie napisany post :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spałam , w dodatku w noc spadających gwiazd. Coś pięknego :)

    Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
  3. aa zapomniałam.. stworzyłaś bardzo ładny design bloga !

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)