7 wrz 2015

Beautiful Bedroom


Witam was na początku tygodnia! Mam nadzieję, że ten dzień nie wymęczył wam aż tak jak mnie i macie jeszcze siły na pozostałe 4 dni! 
W dzisiejszym wyjątkowo krótkim poście, z racji tego że i ja i wy macie naukę, zapraszam was do przejrzenia wyjątkowo pięknie urządzonych sypialni. 



Architekturą nie interesowałam się nigdy jakoś szczególnie, ale jeżeli chodzi o wystrój wnętrz to zdecydowanie zawsze zwracałam na to uwagę. Gdybym musiała zdecydować się na wybór tylko jednej z tych sypialni byłby to dość ciężki wybór, gdyż każda z nich ma w sobie coś nie zwykle urzekającego! 









Zwracacie uwagę na wystrój wnętrz? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post- AUTUMN OUTFITS! (KLIK)

6 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje! :)

    U mnie konkurs. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te pokoje! Pokazałem je siostrze, żeby spojrzała babskim okiem na nie. Najbardziej urzekł ją trzeci od końca

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwracam dużą uwagę na wystrój wnętrz. Można się sporo dowiedzieć np o czyimś guście :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe piękne ! ♥ Chciałabym mieć taki, niestety mam za mały pokój;c
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje świetne, co ja bym dała żeby mieć któryś z tych pokoi :D

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)