4 wrz 2015

Autumn Outfits!


Witam was bardzo serdecznie! Mam nadzieję, że ten tydzień szkoły nie dał wam jeszcze aż tak w kość i że dobrze go zaczęliście! 
W dzisiejszym poście zaproponuje wam 5 jesiennych outfitów! 
W jesiennych outfitach przeważają stonowane, klasyczne kolory. Czarny, szary i biały to kolory główne moich stylizacji. Jesiennią w mojej szafie zamieszkały jeansy z wysokim stanem i zobaczycie je dzisiaj w trzech odsłonach bo pokochałam je. 


Pierwszy outfit jest na jesienne, ciepło-chłodne dni. Jeansy z wysokim stanem i croop top to mój outfit goals, a w połączeniu z czarną, dłuższą bluzą wygląda świetnie. 




Do szaf znów wracają sweterki. Tak jak już mówiłam, w stylizacjach przeważają klasyczne kolory, więc wybrałam tu zwykły szary, gładki sweterek i jeansy.






Biały, gładki tshirt, który każdy powinnien mieć w szafie, bo sprawdza się w każdym sezonie i do wszystkiego. Stylizacja sprawdzi się świetnie w cieplejszy dzień. A kiedy zrobi się chłodniej, zawsze można założyć coś na ręce. Proponuje bluze, lub tak jak widzicie koszule. Już nie w stonowanym klasycznym kolorze, ale w wesołym ciepłym, który dodaje stylizacji zupełnie nowego cieplejszego look'u. 




Sukienka jeansowa z jeansową katanką i do tego apaszka - idealne rozwiązanie na cieplejszy jesienny dzień. 





Ostatni outfit, który nabiera uroku, tylko z tym swetrem. Sam czarny tshirt i podarte spodnie wyglądają jak nic szczególnego, natomiast sweter dodaje stylizacji eleganckiego look'u.



Który outfit podoba wam się najbardziej? 


Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post- Dark (KLIK)

7 komentarzy:

  1. Mój pierwszy tydzień w szkole to tragedia, ciągła nauka i po 3 przedmioty z rozszerzenia dzień w dzień. Stylizacje wszystkie na plus, takie grzeczne, stonowane, spokojne, a jednocześnie śliczne i eleganckie, a na tle nastoletk które wyglądają jak klony, taki ubiór to coś wyjątkowego.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w stylizacji z sukienką jednak zmieniłabym kurtkę ;) włosy megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te outfity, jak i zdjęcia! ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd szary sweterek? Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy nie mam pojęcia :/
      Drugi z reserved :>

      Usuń
  5. Fajne outfity! Szczególnie podarte spodnie i szary sweter!
    Zapraszam na nowy post, każdą aktywnością się odwdzięczam!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/2015/09/powrot-do-rzeczywistosci.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stroje! :)
    i mega włoski ! :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)