19 sie 2015

New Adventures


Około 2 tygodni temu siedziałam w tym samym miejscu w którym siedzę teraz i rozpaczałam że muszę na 11 dni wyjechać na Węgry. Teraz siedzę i stwierdzam że były to kolejne jedne z najlepszych wakacji.

W pewnym momencie musimy zacząć otwierać się na nowe przygody. Nie możemy tkwić w jednych i utartych schematach, czy ciągle robić jedno i to samo. Musimy eksperymentować. Jeżeli coś nam się nie podoba musimy zrobić tak aby zaczęło, zrobić coś innego niż dotychczas, przez co otworzyć się na całkiem nowe przygody.


Przed nami ostatnie dni wakacji i kolejne 10 miesięcy pracy.
 Czasami przed rokiem szkolnym dopada nas stres i niechęć, ale wtedy właśnie musimy sobie powiedzieć, że chcemy otworzyć się na nowe przygody. Nowe ciekawe rzeczy, zdarzenia. 
twórzmy się na zupełnie nowe rzeczy, których jeszcze nie zrobiliśmy. 


Say yes to new adventures!

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post-BREAKFAST (KLIK)

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia:*
    obserwujemy?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Fakt, szkoła... znowu... :(

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się do szkoły nie cieszę i według mnie wakacje powinny trwać miesiąc dłużej, hahh ;)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. SGksdhhsshjk zdjęcia ideolo! *---*
    Powinno być sprawiedliwie, wakacje pół roku i szkoła pół roku hahahah :D

    kcimi.blogspot.com <- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, ja zaczęłam się stresować, bo nowa szkoła.. Jakoś to będzie! Udanej końcówki wakacji ;)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)