22 sie 2015

Mam Kota!


Kilka postów temu pokazywałam wam zdjęcia, na których mogliście zobaczyć tego oto kociaka z poniższych zdjęć. Wtedy jeszcze nie do końca wykształconego, bez znajomej mi płci. Teraz przedstawiam wam już małego dwu miesięcznego kociaka, a w sumie kociczke - Leonarde. 


Leonarda zamierza być nowym mieszkańcem moich skromnych progów. Póki co jest jeszcze ze swoją matką, ale myślę, że już we wrześniu zawita tu na stałe :> 
Doświadczenia z kotami niestety jeszcze jakiegoś dużego nie mam, więc jest to moje - New Adventur! 
Cross ur fingers xx



Macie może kociaki, lub jakieś inne zwierzęta w domu? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post- NEW ADVENTURES (KLIK)

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, a kotek przeuroczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny kot.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny kot ! też mam w domu kotka i też kociczkę <3
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)