25 sie 2015

Dark


Nie wyobrażam sobie zasnąć przy zapalonym w nocy świetle. 
Najlepsze, te najbardziej szczere rozmowy najlepiej prowadzi się w ciemności.
Najlepiej odpoczywa nam się w ciemności. 
Spacery najlepiej w nocy. 
Koncerty plenerowe też mają lepszy klimat wieczorami. 
Jak ogniska to wieczorem. 


To nie jest depresyjny post, czy coś w tym rodzaju. 
Zastanówmy się chwile jak dobrze jest posiedzieć w ciemności i odpocząć. Zero negatywnych myśli, fałszywych rozmów, fałszywych uśmiechów, czy zachowań. Zero.
So close ur eyes and relax :>


Lubicie przebywać w ciemności? 
Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post-MAM KOTA! (KLIK)

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za ciemnością, nie gdy jestem w niej sama

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie potrafilabym zasnąć przy zaświeconym świetle. Lubię ciemność, noc jest moją ulubioną porą :) Nie wiem czemu tak jest.
    Świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ciemność, szczególnie jak jestem z kimś. Śliczne zdjecia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chłopakiem u boku ciemności bym się nie bała ;) Ale sama. Pustka, ciemność. Myśli tłumią się, wyobraźnia działa, wyczulone zmysły także. Więc nie, ciemność nie jest dla mnie ;D

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)