24 lip 2015

Take me to Paris ♥


Hej, hej, hej! Witam was w kolejnym wakacyjnym poście! 
Wakacje to idealny czas na podróże oraz zwiedzanie, a ja właśnie dzisiaj chciałabym wam pokazać miasto do którego chciałabym się wybrać w wakacje! 



Jak już pewnie się domyśliliście wybranym  przeze mnie miejscem jest Paryż. Francja sama w sobie jest piękna, ale miastem w którym najbardziej chciałabym się w niej znaleźć jest Paryż. 



Głównym tego powodem jest oczywiście Wieża Eiffla! Kocham tumblrowe zdjęcia z nią w tle, czy jako plan główny i jednym z marzeń jest wjechać na nią w nocy i zobaczyć śliczny nocny widok na miasto! :>



Wyobraźcie sobie, że wstajecie rano wychodzicie na balkon ze śniadankiem i macie przed oczami taki widok. No cudo! 



Kolejnym powodem, to muzea - Luwr, czy D'Orsay - marzenie!
Szczególnie dla osoby, która muzea lubi bardzo. 
Poza muzeami to oczywiście katedry w tym katedra Notre-Dame.



Oczywiście kolejna urocza rzecz, która zachęca to paryskie uliczki. Te bardziej znane, ale głównie te mniej znane, na których roi się od prawdziwych Paryżan. Tam gdzie prowadzą oni swoje codzienne życie. Małe urocze kafejki z pyszną kawą, francuskie rozmowy. Przechadzki pieszo nabierają tam zupełnie innego smaku.


Chcielibyście odwiedzić Paryż? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta: natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post-Summer Outfits! (KLIK)

6 komentarzy:

  1. Też chciałabym kiedyś udać się do Paryża, to przepiękne miasto :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się spełnić Twoje marzenie! Miałam takie samo i moje jesienią tego roku zostało spełnione ♥

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryż to piękne miasto. Mam nadzieje, że kiedyś tam pojedziesz ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryż to mój sen ♥ Ładne zjęcia :)

    http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/07/take-me-to-paris.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)