17 lip 2015

Summer!


Witam was gorąco! Mam nadzieję, że ten tydzień wakacji, był dla was kolejnym udanym tygodniem i udało wam się dobrze wypocząć, a już teraz zapraszam was na post o tym właśnie wakacyjnym czasie :) 




Opalanie i leżenie to dwie ulubione czynności w takie gorące dni, których ostatnio brakuje. Do idealnego wypoczynku potrzebuję tylko ręcznika, basenu, kremu do opalania i ulubionej książki! W tym roku jest to 19 razy Katerine - idealna na wakacje. 




Wakacyjne spacery, spotkania z przyjaciółmi to kolejne rzeczy, które w wakacje są inne, lepsze, bardziej na luzie niż w inne pory roku. Lato też daje nam nowe możliwości i nowe zajęcia do robienia, więc nie powinno być nudno! :>




Baseny, morze, czy ogółem przebywanie w wodzie, pobliżu wody, nad wodą, to coś co kojarzy mi się z wakacjami najbardziej. Mamy całe dwa miesiące, aby z tego skorzystać, więc nie traćmy żadnej okazji do tego, aby zanurzyć się w wodzie. 





A wieczorami - ogniska, nocne siedzenie na balkonie, czy w każdym innym miejscu na zewnątrz. 
Ostatnio moim hobby stało się siedzenie na balkonie o 3 nad ranem, kiedy to budzi się słońce, ale księżyc i gwiazdy nadal są widoczne - jeden z najpiękniejszych widoków, polecam.





Kolejną zaletą i moją ulubioną rzeczą w wakacje są - letnie outfity! Po pierwsze możemy pokazać to na co pracowaliśmy przez poprzednie pory roku, po drugie możemy wyciągnąć z szafy nasze ulubione sukienki i spodenki! 



I ostatnia rzecz, która czyni mnie szczęśliwą bardzo bardzo - Wysypianie się! 
Z jednej strony szkoda mi że tracę cenny czas o poranku, a z drugiej strony, wiem że to jedna z nielicznych okazji do późnego spania i wysypiania się, więc korzystamy! 



Jak wam mijają wakacje? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta: natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post-Cute Breakfast! (KLIK)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)