12 lip 2015

Cute Breakfast


Witam was w tą słoneczną niedzielę! Mam nadzieję, że kolejny tydzień wakacji minął wam równie miło i przyjemnie jak mi!


Od samego początku wakacji najwcześniej udało mi się wstać przed godziną 11, a od 11 do obiadu niedaleko, więc przez dość długi czas nie miałam okazji zjeść śniadania. 


Śniadanie jest jedną moich ulubionych okazji do jedzenia. Na wakacje planowałam każdego dnia przygotowywać takie właśnie ''cute breakfast'', ale jednak moja miłość do późnego siedzenia,
przewyższa nad miłością do wcześniejszego wstawiania. 


Mam nadzieję, że będzie taki okres podczas wakacji, kiedy będę wcześniej chodziła spać, aby wstać na śniadanko, ale to zdecydowanie nie jest jeszcze ten czas. 


Póki co mamy wakacje i w sumie nieliczną okazję do późnego siedzenia, bez martwienia się, że będziemy nie wyspani. Tak więc korzystajmy z tych pięknych chwil i wychodźmy czytać książki na balkon o 3 nad ranem - Widok wschodzącego słońca jest nie do opisania, ale o tym więcej za niedługo na blogu! 
Can't wait. 

Macie okazje wstawać na śniadanie? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta: natalia.boryn@gmail.com

2 komentarze:

  1. A ja zawszę wstaję rano i właśnie dzisiaj zrobiłam sobie takiego typu 'cute breakfast' i nawet dodawałam na snapie i ludzie się pytali o przepis haha :D

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie wyglądają te posiłki :3



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)