10 cze 2015

Simple



Witam was serdecznie w środku tego mało pięknego pod względem pogody tygodnia! 
Dosłownie dwa dni dzielą mnie od błogiego wakacyjnego lenistwa, spania do późna, czy poświęcania więcej czasu na to co lubię robić. 



W tym tygodniu, a w sumie w ostatnich dwóch dniach czekają mnie ostatnie poprawki, ostatnie 
zaliczenia i potem odbiór świadectwa. Czekam z niecierpliwością na ten moment. 


Weekend zapowiada mi się na dość przyjemny - mam nadzieję, że pogoda będzie równie udana. 
Piątek zamierzam spędzić na ogrodzie, natomiast w sobotę możliwe iż pewna osoba zaszczyci mnie swoją obecnością - Can't wait. 



Co u was? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

7 komentarzy:

  1. jeju jaka jestes sliczna<3
    super blog!

    http://artyyzm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz w szkole mam luzy xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dwóch dni ja muszę pojutrze pisać test z chemii. Masz śliczne włosy!
    ✿ ✿ Different Diamond✿ ✿

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)