27 cze 2015

Perfect Day


Witam was w pierwszym dniu wakacji! Jak to zwykle w Polsce na początku wakacji pogoda wcale a wcale nie nastraja, ani przygotowuje na wakacje. 
Ale i w tych dniach trzeba umieć znaleźć plusy i dziś właśnie post o tym! 


Post nosi nazwę ''Perfect Day'', ale czy taki deszczowy letni dzień można nazwać dniem perfekcyjnym? Ależ owszem. Oczywiście nie kiedy przez dłuższy czas jest taka pogoda, ale kiedy trwa 2-3 dni można takie dni nazwać dniami perfekcyjnymi. 
Bo kiedy pada za oknem mamy możliwość do innego rodzaju wypoczynku, wypoczynku poprzez leżenie w łóżku całym dniem. Najlepiej wtulonym w kocyk. 


Oczywiście coś bez czego nie obejdzie się żaden dzień, a już szczególnie ten deszczowy to dobra muzyka. Spokojnie, wpasowująca się do nastroju muzyka. 
Ed Sheeran, Ariana, Jacob, Birdy to nieliczni wykonawcy, których muzykę uwielbiam szczególnie w takie dni. 


Mimo to, że leżenie w łóżku i obijanie się to przyjemna rzecz, może się dość szybko znudzić. 
Deszczowe, szare dni to też idealne dni do rozwijania waszych pasji, a także odkrywania nowych! 
Chciałeś nauczyć się rysować, ale nie miałeś czasu? Takie dni to idealna okazja! 


Aby pocieszyć się w takie dni i sprawić żeby mimo szarości na dworze były kolorowe, zróbcie kolorowe śniadnie, obiad, czy kolacje. Teraz mamy okres wysypu owoców, czy wszelakich warzyw, a więc jedynie potrzebujecie jeszcze waszej wyobraźni!
A jeżeli wyobraźnia w takie dni zawodzi zawsze istnieje wiele inspirujących stron jak weheartit, czy tumblr! 


A jak wy spędzacie takie dni? 
Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


10 komentarzy:

  1. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędzam takie dni w większości na oglądaniu filmów i obróbce zdjęć ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ładna jesteś! ja oglądam film i coś tam robie ze sobą, cwicze itd
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet taki deszczowy dzień można miło spędzić :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie nawet w deszczowe dni, można się
    nie nudzić :) mi blog pochłania całe deszczowe dnie <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna jesteś *o*
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś *.* ja nigdy nie wiem, co robić w deszczowe dni
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez tą pogodę wcale nie czuję tych wakacji :/

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)