24 cze 2015

HAUL : Tally Weijl, Cropp, Magia Zakupów


Witam was po krótkiej przerwie! Dziś przychodzę do was z postem, którego jeszcze tutaj nie było, a mianowicie HAUL'em! 
Zapraszam! 




Obydwa t-shirty pochodzą z sieciówki -  Cropp. Moim skromnym zdaniem jest to najlepsza sieciówka z tshirtami. Będąc obok nie mogę się powstrzymać, aby nie zajrzeć czy nie ma czegoś nowego. 
Obydwa były na promocjach, charakterystycznych dla tego sklepu - 19.99 :)  



Sukienka została zakupiona w sklepie - Tally Weijl. Kolejnym świetnym sklepie.
Szczególną uwagę zwracam w tym sklepie na spodnie, ale tym razem pokusiłam się o piękną, czarną, koronkową sukienkę! :)  



Zegarek został zakupiony w internetowym sklepie - Magia zakupów. Odkryłam sklep całkiem przypadkowo i spodobały mi się ich rzeczy, więc zamówiłam coś ''na próbę''. 
Zawiodłam się niestety na czasie dostawy, która trwała około tygodnia. 
Jeżeli chodzi o zegarek to sam w sobie jest śliczny, jedyne co mi wadzi to dość sztywny pasek od zegarka. 
Czy zamówiłabym ponownie? Tak i pewnie za niedługo pokuszę się o kolejny, tym bardziej że są one w świetnych cenach! :) 


Kolejną rzeczą pochodzącą ze sklepu - Magia Zakupów, są okulary. Zwykłe czarne, na które polowałam już od ostatnich wakacji, ale nie mogłam znaleźć takich, które byłyby odpowiednie. Te są idealne!  
Gdybym miała zamawiać jeszcze raz, z całą pewnością bym zamówiła! 

1 komentarz:

Podziel się swoją opinią :)